
Ben jij een Willy Wortel?
Je hebt een innovatief product of dienst waar je heel veel bloed, zweet en tranen in hebt zitten. Maar de verkoop loopt geen storm. Het is alsof mensen niet snappen hoe waardevol het is. Maar hoe kan dat? Het is toch duidelijk? Eigenlijk kan het zichzelf gewoon verkopen denk je. Dat hoop je, want sales is echt niet jouw ding. Maar als het zo doorgaat dan heb je het allemaal misschien voor niks gedaan.
Jouw keuzes: Uit de laboratorium komen of toegeven dat jouw experiment is gefaald.
Jouw uitdagingen
- Je hebt een mooi product, maar wie zit daar op te wachten? Is er wel een markt voor?
- De concurrentie overspoelt de markt met kwalitatief een veel minder product. Hoe kan het dat ze niet jouw veel betere product kopen?
- Hoe zet je jouw product succesvol in de markt?
- Je vraagt je af welke doelgroep je moet benaderen.
- Financiers verlenen geen extra krediet om het product succesvol in de markt te zetten.
- Je weet niet welk probleem je met jouw product voor iemand oplost.
- Innovatie kost geld en je kunt geen financiers vinden.
- Je vraagt je af hoe je verder zou moeten gaan. Jouw vinding verkopen of het bedrijf beëindigen.
Je bent een bedrijf begonnen om jouw product en/of ideeën te verwezenlijken. Maar jij bent de enige die enthousiast is over jouw product. Eigenlijk weet je niet hoe het verder moet. Je bent niet zo commercieel zeg je, je hebt geen strategie. Dit is niet waarom je als ondernemer bent begonnen.
Je hebt een mooi product maar het wordt tijd dat je zicht krijgt op de markt. Welke pijn of problemen lost jouw product eigenlijk op? Samen met het team van Winning Move breng je de markt in kaart, krijg je meer zicht op welke impact jouw product bij de verschillende doelgroepen kan maken. Krijg je waardering voor jouw innovatie en krijg je eindelijk rendement op ondernemerschap.